Don't Miss
Home » ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ » ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ » 13ο Συνέδριο “Αλουμίνιο & Κατασκευές”: Άνοιξαν πόρτες συνεργασίας του κλάδου με αρχιτέκτονες και ξενοδόχους!

13ο Συνέδριο “Αλουμίνιο & Κατασκευές”: Άνοιξαν πόρτες συνεργασίας του κλάδου με αρχιτέκτονες και ξενοδόχους!

Με μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά αριθμό εγγεγραμμένων συνέδρων, που ξεπέρασαν τους 700, διεξήχθη στην Αγία Πελαγία στο Ηράκλειο της Κρήτης, το 13ο κλαδικό συνέδριο «Αλουμίνιο & Κατασκευές». Ο καλοκαιρινός καιρός και η τοποθεσία της διεξαγωγής του στο Capsis Elite Resot, συνετέλεσαν στο να πραγματοποιηθεί μία άκρως επιτυχημένη διοργάνωση, που χαρακτηρίστηκε από τις πλέον ουσιώδεις από όσες έχουν γίνει μέχρι σήμερα.

Για πρώτη φορά ήταν τόσο έντονη η παρουσία τρίτων, όπως του περιφερειάρχη Κρήτης, τοπικών βουλευτών, δημοτικών αρχόντων, φορέων και των τεσσάρων Νομών της Κρήτης. Επίσης, οι ξενοδόχοι της μεγαλονήσου έκαναν αισθητή τη παρουσία τους στην ειδική εκδήλωση της Παρασκευής 20 Οκτωβρίου που είχε σαν θέμα τις ανάγκες των τουριστικών μονάδων στην ανακαίνισή τους και τις δυνατότητες που τους προσφέρει ο κλάδος. Πάνω από 20 ξενοδόχοι ήταν παρόντες στην εκδήλωση αυτή, καθώς και εκπρόσωπος του Δ.Σ. του ΣΕΤΕ, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Δ/ντών Ξενοδοχείων και εκπρόσωπος του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Νομού Ηρακλείου.

Αναμνηστική φωτογραφία των μελών της επιτροπής του 13ου συνεδρίου «Αλουμίνιο & Κατασκευές»

Η καλή προετοιμασία και η συνεχής προβολή του συνεδρίου στην Κρήτη εδώ και αρκετό καιρό, είχε σαν αποτέλεσμα τη συμμετοχή 121 εγγεγραμμένων Μηχανικών και Αρχιτεκτόνων, μία για πρώτη φορά μεγάλη συμμετοχή εκπροσώπων του τεχνικού κόσμου!

Γενικά ήταν ένα συνέδριο ευρύ, με τους καλύτερους του κλάδου παρόντες. Με σπουδαίους καλεσμένους και ομιλητές υψηλού επιπέδου. Ξεχώρισαν οι θεματικές ενότητες με ξενοδόχους και αρχιτέκτονες, η παρουσίαση της έρευνας του Πανεπιστημίου Πειραιά για το μέλλον της αγοράς των κουφωμάτων, το case study για την ανάπτυξη της ενεργειακής κουλτούρας, η έρευνα για τις εξαγωγές και τους παραδοσιακούς οικισμούς.

Τα καθιερωμένα βραβεία alumini, για άλλη μια φορά, χάρισαν συγκίνηση και αναγνώριση σε σπουδαίους ανθρώπους του κλάδου που έχουν ξεχωρίσει τα τελευταία χρόνια.

Τι καλύτερο είχε αυτό το συνέδριο; Ξέφυγε προς τα πάνω σε θεματολογία, ομιλητές και ποιότητα, κυρίως όμως άνοιξε μεγάλες πόρτες συνεργασίας του κλάδου, με τους αρχιτέκτονες, τους ξενοδόχους, τα πανεπιστήμια, την πολιτεία.                                                                              

Οι κατασκευαστές αλουμινίου που ξεπέρασαν τους 400, ήταν οι πρωταγωνιστές του συνεδρίου, που εξέφρασαν τη γνώμη τους, μέσα στη δική τους στέγη. Έγιναν σημαντικές επαφές και αναπτύχθηκαν αρκετές συνεργασίες.

Οι σύνεδροι ενέκριναν σπουδαία συμπεράσματα από τις εργασίες του και προτάσεις για άμεση υλοποίηση.

Χαρακτηριστική της σπουδαιότητας του φετινού συνεδρίου και της απήχησης που είχε στους τοπικούς παράγοντες της Κρήτης ήταν η παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Στ. Αρναουτάκη

Τα συμπεράσματα

  • Κοινός στόχος η ανάπτυξη όλων μας.
  • Η συνεργασία θα μας δώσει τα εχέγγυα να κινηθούμε αυτόνομα, χωρίς να στηριζόμαστε σε «εξαγγελίες» προγραμμάτων.
  • Είμαστε σε συνεχή προσπάθεια ανάπτυξης του κύρους και του ονόματος, της επιχείρησής μας και των προϊόντων μας, που θα μας εξασφαλίσει σταθερή και πιστή πελατεία. (brand awareness)
  • Το BRANDING είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία. Θα πρέπει να το ενισχύσουμε, επενδύοντας στην αξία του προϊόντος μας και την υγιή οικονομική διάρθρωση, που θα μας εξασφαλίσει και την υγιή ανάπτυξη.
  • Οι προβλέψεις για το μέλλον σε βάθος διετίας, δείχνουν ανάκαμψη της οικοδομής, με τις νέες άδειες να υπερτερούν των ανακαινίσεων.
  • Οι προοπτικές δείχνουν ότι την επόμενη τριετία ο ετήσιος τζίρος θα αυξηθεί από περίπου 450 εκ. ευρώ που είναι σήμερα, σε περίπου 740 εκ. ευρώ σε ετήσια βάση.
  • Μελέτες αποδεικνύουν ότι η αντικατάσταση είναι μια διαχρονική και άμεσα ανταποδοτική επένδυση.
  • Η τεχνολογία των υλικών αναπτύσσεται διαρκώς για την κάλυψη των αναγκών της ενεργειακής εξοικονόμησης με καινοτόμα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
  • Οι εταιρείες παροχής ενέργειας, όπως η ΔΕΗ, σχεδιάζουν ενεργειακά τιμολογιακά προγράμματα για τους καταναλωτές με ενεργειακή κουλτούρα.
  • Η Πολιτεία (και η ΔΕΗ) μελετά ανά χρηματοδοτούμενα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης του κτιριακού ιστού σε μόνιμη βάση.
  • Η αγορά των κατασκευαστών αλουμινίου έχει α