EXALCO: Δυναμική & στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια για το «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ»
Η EXALCO με αφορμή την ενεργοποίηση του νέου επιδοτούμενου προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια, με στόχο την ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού. Γι’ αυτό το λόγο δημιουργήθηκαν στοχευμένες καμπάνιες, με κεντρικό μήνυμα τη λέξη «Άνοιξε».
Η έννοια της λέξης «Άνοιξε» ταυτίζεται με την κατεξοχήν ιδιότητα των προϊόντων. Έτσι η EXALCO επικοινώνησε ευθέως στον τελικό καταναλωτή την πληροφορία ότι τόσο το πρόγραμμα όσο και η πλατφόρμα για την αίτηση άνοιξαν!
Παράλληλα δημιουργήθηκαν προϊοντικά gif και video με τα συστήματα EXALCO ECONOMY, μια σειρά θερμομονωτικών συστημάτων για ανοιγόμενα και συρόμενα κουφώματα, πόρτες εισόδου και συστήματα σκίασης, προϊόντα δηλαδή που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ».
Στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας έλαβε χώρα έντονη digital διαφημιστική προώθηση στα social media και σε διάφορα site. Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκαν ολοσέλιδες διαφημιστικές καταχωρήσεις με την ίδια θεματολογία.
Η EXALCO «έτρεξε» παράλληλα τηλεοπτική διαφήμιση σε μεγάλα κανάλια στην prime ζώνη. Με πρωταγωνιστή τον καταξιωμένο δημοσιογράφο Αντώνη Σρόιτερ, η θεσσαλική διέλαση επικοινώνησε την «Εξέλιξη» της τεχνολογίας, την «Εξασφάλιση» της προστασίας και την «Εξοικονόμηση» ενέργειας, τρεις αξίες που ταυτίζονται με την EXALCO και συνδέονται με το λογότυπό της, καθώς είναι αυτές που την έχουν οδηγήσει «στην κορυφή των εξελίξεων».
Το τηλεοπτικό spot προσαρμόστηκε στις ανάγκες του προγράμματος, προσκαλώντας το κοινό να επισκεφθεί το site της EXALCO και να ενημερωθεί για το πρόγραμμα. Η καταξιωμένη διέλαση θα συνεχίσει την έντονη διαφημιστική της καμπάνια σε όλα τα μέσα τους επόμενους μήνες.