Don't Miss
Home » ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ » ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ » EUROPA: Επιτυχημένο “Road-Show” για τους συνεργάτες κατασκευαστές στη Ρόδο

EUROPA: Επιτυχημένο “Road-Show” για τους συνεργάτες κατασκευαστές στη Ρόδο

Η EUROPA «αποβιβάστηκε» στο νησί της Ρόδου, στο πλαίσιο της συνεχούς στήριξης του δικτύου κατασκευαστών της αλλά και της ενίσχυσης της επαφής τους με την ίδια την εταιρεία. Το Road-Show” πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Mediterranean, στο οποίο και παρευρέθηκαν δεκάδες κατασκευαστών καθ’ όλη τη διάρκειά του.

Στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε σε κλειστή αίθουσα εκδηλώσεων, οι κατασκευαστές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις που αφορούσαν:

  • στα νέα προϊόντα της EUROPA,
  • στις τεχνικές βελτιώσεις των υπαρχόντων συστημάτων,
  • σε έρευνες αγοράς που έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία,
  • σε τακτικές Marketing που συνδέονται άμεσα με τα αποτελέσματα των ερευνών αγοράς.

Οι κατασκευαστές είδαν από κοντά τα νέα, αλλά και τα παλαιότερα, συστήματα της εταιρείας σε τομές και δείγματα και ενημερώθηκαν από τους τεχνικούς πωλήσεων και τον Δ/ντή του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης σε πιο εξειδικευμένες τεχνικές λεπτομέρειες.

Ιδιαίτερη αίσθηση έκαναν τα συστήματα EUROPA Hybrid A40 (SI/HS/SL), τα οποία επιτυγχάνουν ανώτερους συντελεστές θερμομόνωσης. Ο περιμετρικός μηχανισμός EUROPA αλλά και ο κρυφός μεντεσές κέρδισαν επίσης το ενδιαφέρον των κατασκευαστών, αφού παρέχουν στα ανοιγόμενα συστήματα μια μινιμαλιστική αισθητική αξία, σύμφωνη με τις σύγχρονες αρχιτεκτονικές τάσεις.

Τέλος, στο επίκαιρο ζήτημα της ασφάλειας, το σύστημα EUROPA Window Safety, το οποίο παρουσιάστηκε σε δείγμα, κέρδισε την προσοχή των κατασκευαστών, κεντρίζοντας το τεχνικό τους ενδιαφέρον. Οι κατασκευαστές εντυπωσιάστηκαν από τα εξαιρετικά επίπεδα ασφάλειας που παρέχει αλλά και την αισθητική του πληρότητα.

Σημαντικά στελέχη της EUROPA παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, όπως ο Δ/ντής Πωλήσεων Ελλάδας, Χρήστος Λουκάς, ο Δ/ντής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, Παντελής Σφήκας, ο Εμπορικός Δ/ντής της Profil Accessories ΑΒΕΕ, Νίκος Παπαβασιλείου και ο προϊστάμενος του τμήματος Marketing της EUROPA, Δημήτρης Κολυβάς.

Ο Νίκος Μαργαρίτης, προϊστάμενος του Τμήματος έργων της EUROPA παρουσίασε το έργο του τμήματος μέχρι σήμερα αλλά και τις δυνατότητες  υποστήριξης των κατασκευαστών σε πολλαπλά επίπεδα. Ο κ. Μαργαρίτης τόνισε ότι το Τμήμα Έργων έχει δομηθεί με τρόπο που να στηρίζει πρωτίστως τον κατασκευαστή, επισημαίνοντας τη μεγάλη διαφορά αντίληψης που έχει η EUROPA σε αυτό το επίπεδο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Η καταξιωμένη ελληνική διέλαση αναγνωρίζοντας τη μακρόχρονη υποστήριξη των κατασκευαστών στο πρόσωπό της και την ανάγκη τους για περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεών τους με αυτήν, δεσμεύεται να στέκεται στο πλάι τους, τόσο με τη φυσική παρουσία των στελεχών πωλήσεων στην περιοχή, όσο και με την παρουσία των ανώτερων στελεχών της εταιρείας σε ευρύτερο επίπεδο.

x

Check Also

SHERWIN-WILLIAMS: Παρουσίασε τα Υπερανθεκτικά χρώματα Syntha Pulvin για ξενοδοχειακές κατασκευές στην ΧΕΝΙΑ

Η INVER EAST MED ως μέλος της μεγάλης οικογένειας της SHERWIN-WILLIAMS συμμετείχε στην ξενοδοχειακή έκθεση ...

Εγγραφείτε στο e-newsletter μας

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας newsletter aluNET News και μείνετε ενημερωμένοι συνεχώς για τα νέα του κλάδου αλουμινίου.
Το email σας
Το όνομά σας
Παρακαλούμε δώστε μας τη συγκατάθεσή σας!
Η Alupress O.E. ιδιοκτήτης του aluNET.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που παρέχετε σε αυτή τη φόρμα, για να έρθει σε επαφή μαζί σας και να σας στέλνει ενημερωτικά newsletter. Για την αποστολή των newsletter χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα MailChimp. Κάνοντας κλικ παραπάνω για να υποβάλετε τη φόρμα, αναγνωρίζετε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε, θα μεταφερθούν στο MailChimp για επεξεργασία σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης της πλατφόρμας.

Send this to a friend