Home » ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ » ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ » ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΑΕ: Σταθερά δίπλα στον κατασκευαστή, σε κάθε του ανάγκη

ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΑΕ: Σταθερά δίπλα στον κατασκευαστή, σε κάθε του ανάγκη

Η εταιρεία ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΑΕ, έχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση και στήριξη των φίλων πελατών που την εμπιστεύτηκαν για να εξοπλίσουν τα κατασκευαστικά τους, από ένα απλό πριόνι μιας κεφαλής έως και ένα κέντρο επεξεργασίας CNC, έχει δημιουργήσει και αναπτύξει πλήρως ένα ολοκληρωμένο τμήμα service μηχανημάτων και τεχνικής υποστήριξης λογισμικών προγραμμάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Τμήμα service μηχανημάτων

Το τμήμα service-τεχνικής υποστήριξης αναλαμβάνει την επισκευή μηχανημάτων αλουμινίου, παρέχοντας τα εξής:

  • Γρήγορη εξυπηρέτηση: Εντός 24 ωρών, ανάλογα με την τοποθεσία του πελάτη, θα βρεθεί κοντά του για την άμεση επισκευή της βλάβης που του δόθηκε τηλεφωνικά.
  • Μεγάλο stock γνησίων ανταλλακτικών: Σε συνεργασία με την EMMEGI SPA του ομίλου ΕΜΜΕGI GROUP, η εταιρεία διαθέτει ένα μεγάλο stock γνησίων ανταλλακτικών για όλα τα μηχανήματα της EMMEGI GROUP.
  • Επισκευή όλων των ειδών CNC μηχανών: Το τεχνικό τμήμα διαθέτει έναν πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας στις εγκαταστάσεις της εταιρείας για την άμεση επίλυση προβλημάτων σε CNC μηχανές και σε ηλεκτρονικά τμήματα αυτών.
  • Τηλεφωνική υποστήριξη: Το τμήμα service-τεχνικής υποστήριξης καθημερινά είναι στη διάθεση των πελατών για απορίες, διευκρινίσεις αλλά και επίλυση μικροπροβλημάτων που προκύπτουν.
  • Προληπτικός έλεγχος: Για την καλύτερη και παραγωγικότερη λειτουργία των μηχανημάτων η εταιρεία προτείνει τον προληπτικό έλεγχο αυτών.
  • Προσιτές τιμές: Kόστος επισκευής και ανταλλακτικά σε λογικές τιμές.

Τεχνική υποστήριξη προγραμμάτων

Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης ασχολείται με τα λογισμικά προγράμματα της EMMEGI SOFT του ομίλου EMMEGI GROUP, παρέχοντας τα εξής:

  • «Στήσιμο» του προγράμματος: Όταν ο πελάτης προμηθευτεί ένα λογισμικό πρόγραμμα της EMMEGI SOFT, τεχνικός-προγραμματιστής της εταιρείας, σε συνεργασία με τον πελάτη, αναλαμβάνει να δημιουργήσει και να καταχωρίσει στο λογισμικό πρόγραμμα τις συγκεκριμένες σειρές αλουμίνιου που ο πελάτης επιθυμεί να δουλέψει.
  • Εκμάθηση προγράμματος: Τεχνικός-προγραμματιστής της εταιρείας αναλαμβάνει την εκμάθηση του λογισμικού προγράμματος στο χώρο του πελάτη, οδηγώντας τον με απλά βήματα στην απόλυτη κατανόηση του προγράμματος.
  • Τηλεφωνική υποστήριξη: Καθημερινά υπάρχει απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη για κάθε απορία, διευκρίνιση και καθοδήγηση που τυχόν ζητηθεί από τον πελάτη.

x

Check Also

ΒΙΟΜΑΛ: Μοριακός έλεγχος SARS-COV-2 για όλο το ανθρώπινο δυναμικό

Στο πλαίσιο της υγιεινής και της ασφάλειας των εργαζομένων της, η εταιρεία ΒΙΟΜΑΛ Α.Ε. προχώρησε ...

Εγγραφείτε στο e-newsletter μας

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας newsletter aluNET News και μείνετε ενημερωμένοι συνεχώς για τα νέα του κλάδου αλουμινίου.
Το email σας
Το όνομά σας
Παρακαλούμε δώστε μας τη συγκατάθεσή σας!
Η Alupress O.E. ιδιοκτήτης του aluNET.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που παρέχετε σε αυτή τη φόρμα, για να έρθει σε επαφή μαζί σας και να σας στέλνει ενημερωτικά newsletter. Για την αποστολή των newsletter χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα MailChimp. Κάνοντας κλικ παραπάνω για να υποβάλετε τη φόρμα, αναγνωρίζετε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε, θα μεταφερθούν στο MailChimp για επεξεργασία σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης της πλατφόρμας.
Send this to a friend